luni, 6 iunie 2011

O CIUDATENIE

Nu-mi vine sa cred ce citesc de vreo doua zlie.Prima data am crezut ca nu am inteles ,dar vad ca se confirma.Hagj accepta sa vina la nationala doar intr-un proiect mai mare pe trei ani Si ca un facut FRF schimba din mers obiectivele si spune ca obiectivul noului staf e sa ne calificam la EURO 2016  ,chiar asa?Acum parca am inceput sa avem sanse,dar mai e si Mondialul din 2014 BRAZILIA,cu ele ce facem le-am uitat deja? Nu vreau sa vorbesc cu rautate dar daca e adevarat ,dupa calculele mele inseamna ca asteptam 4-5 ani sa creasca pustii de la academia Hagii si cei de la popescu pentru a face o nationala numai cu ei?Alta explicatie nu gasesc,am spus si de Razvan ca aduce la national toti finii lui,dar acum ce sa credem ,sacrificam tinerii talentati de acum ca nu au voie sa mearga la vreun Tutneu final ,pina in 2016?


http://www.sport.ro/nationala/paradoxul-de-la-frf-nationala-are-sanse-la-euro-dar-toti-au-uitat-brazilia-conditia-ciudata-pusa-de-hagi.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu