joi, 22 martie 2012

Arbitri fac jocurile

Dragii mei, pur si simplu m-am saturat, cit am scris despre arbitrii, in acest sezon.Cred ca daca numar articolele, sunt cele mai multe, pe aceasta tema.M-am bucurat, cind a fost numit domnul Ctaciunescu la sefia arbitrilor,ca il stiam ce comentarii facea la tv, la fazele litigioase,dar m-am inselat amarnic.In aceasta seara, s- a demonstrat inca odata, ca arbitri fac jocurile si tot ce se intimpla, in timpul unui meci, e cu adresa clara.Uitati-va, la faza din care a fost eliminat Marius Niculae,in care a fost clar, fault la Sirghi ,dar domnul arbitru, nu a vazut decit finalul fazei.Dupa citeva minute, Rus primeste in aceeasi faza, doua lovituri in figura, linga arbitru de tusa,culmea, acelas care la Tg Jiu, a dat eronat 11 metri pentru Panduri,nu vede nimic.Sa nu mai vorbim, de cum luau cartonase ,fundasii lui Dinamo, pe banda rulanta ,sa nu poata juca cu Vaslui ,cu care nici Niculae nu va juca.Cum sa aiba sansa, sa il ajunga pe Wesley la goluri,nu se poate asa ceva,Nu se poate ca acelas arbitru, in timpul aceluias joc, sa dea solutii diametral opuse .Dopmnul Graciunescu ,ar trebui sa isi dea demisia si cine vine, sa aduca arbitri tineri, pe care macar nu te superi, ca fac greseli.In prima repriza daca puteti sa o revedeti Antal primeste avertizari verbala cu nemiluita de la Istvan dar termina meciul fara galben.Mai  am o nelamurire,in faza penaltiului jucatorul de la Galati face hent in careu ,dar nu ia nici un cartonas,eu stiam ca pentru hent se da galben,nu?


http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/decizia-care-i-a-scos-din-minti-pe-caini-foto-faza-pentru-care-niculae-a-fost-eliminat-ma-asteptam-sa-ne-arbitreze-paszkany-arbitraj-la-comanda-9423317

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu