duminică, 15 iulie 2012

Aniversari-aniversari

In aceasta saptamina mai exact pe 12 s-a implinit un an, de cind ma consider blogger si am 4.600 de accesari pe blogul de sport,pentru care va multumesc voua, celor ce ma cititi cu regularitate.Ieri am implinit 33 de ani de casatorie si azi e ziua nevestei si ca un facut, cei de la Dinamo mi-au facut un cadou imens si au cistigat supercaupa cu CFR. M-am bucurat enorm, mai ales ca nu le dadea nimeni sanse de cistig,dar iata ca cei ASA ZISI fara valoare, adusi la echipa, au dat o palma celor care ziceau ca nu s-au facut transferuri si ca nu avem nici o sansa, mai ales daupa amicale.Celor care ma cunosc ,le spuneam de exemplul Italia, care a pierdut toate amicalele, inaintea EURO si a ajuns in finala. Prietenii spuneau ca merg prea departe cu comparatiile, dar iata ca am avut dreptate.Felicitari dragii mei FELICITARI DINAMO/Ce m-a bucurat cel ami mult a fost faptul ca eroul meciului a fost preferatul meu Tucudean ,care imi aduce aminte de aniii de glorie ai lui Niculae.http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/spectacol-total-pe-national-arena-supercupa-romaniei-merge-in-stefan-cel-mare-dupa-penalty-uri-cfr-dinamo-2-2-2-4-9862274/galerie-1#picture

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu