luni, 7 mai 2012

Bucurie la Torino-JUVENTUS CAMPIOANA

Iata ca " BATRINA DOAMNA " cum mai e supranumit Juventus in Italia a reusit sa cistige al 28-lea titlu de campioana .Cine mai credea dupa scandalul de acum citiva ani ca vor potea reveni atit de curind in fruntea fotbalului italian.Iata insa ca au demonstrat tarie de caracter si au reusit.Sunt tare bucuros ca dupa ce celelalte doua preferate ale mele Barcelona si Dinamo au pierdut titlul cea de a treia care practic nu ii dadea nimeni sanse la inceput a reusit minunea.E cu atit mai mare bucuria ca cei care i-au ajutat fara sa vrea sunt cei de la Inter ,care au invins cu 4-2 pe cei de la AC Milan care erau in lupta directa cu Juventus.Marea batalie a fost la Milano pentru ca la Cagliari ,pentru Juventus a fost doar o formalitate.La milan a fost drama ,pentru ca dupa ce Inter deschidea scorul Milan egala ,dintr-un penalty dat usor de arbitru .Dupa pauza nici nu au intrat bine echipele ca Ibrahimovici inscria pentru Milan un gol superb.Da rin continuare Inter a beneficiat de doua penaltiuri ,transformate de acelas Milito care inscrisese si primul gol,reusind astfel o tripla azi ,iar cind mai erau doar citeva minute Maicon stabileste scorul final cu o torpila din afara careului 4-2 pentru Inter si astfel Juventus devine campioana inaitea ultimei etape.Felicitari dragii mei Juventisti pentru bucuria ce mi-ati produs-o si iata ca am fost rasplatit pentru conservatorismul meu in ce priveste echipele cu care am inceput sa tin prin anii 70 si nu am mai renuntata la ele,chiar daca Juventus a fost retrogradata si in B si depunctat .In plus sa nu uitam ca aici avem la echipa de tineret pe Branescu portarul nationalei under 19 care cred ca acum e foarte bucuros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu