vineri, 7 septembrie 2012

Avem tenismena in sferturi la U S OPEN.

Ilka Csoregi este numele celei care ne-a facut surpriza sa se califice in sferturi la U S OPEN la turneul rezervat junioarelor.Sincer sa fiu nu am auzit de ea pina acum dar sper sa nu se opreasca pina in finala si sa o cistige ,pentru a auzi si altiii de ea.Acum insa ma intristez cind imi aduc aminte de alte cazuri de juniori talentati care s-au pierdut pe drum pentru ca la noi in tara avem doi mari oratori care stiu doar din gura dar prin fapte zero TIRIAC si NASTASE.Toata ziua apar la tv si se lauda,dar nu am vazut un jucator roman crescut de ei sa ma pot si eu bucura.Am vut cuplul fantastic la dublu MERGEA -TECAU ,de ce nu i-au sprijinit sa ramina impreuna?Mai nou marile noastre vedete din tenis i-au fortat pe cei din ziua de azi sa boicoteze si Cupa Davs,din cauza ca nu mai e presedinte Nastase la Federatia de tenis.PACAT ca asa inteleg ei sa ajute.http://www.prosport.ro/alte-sporturi/tenis/ilka-csoregi-s-a-calificat-in-sferturi-la-us-open-10032527

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu