sâmbătă, 14 mai 2011

ERIC CEL MARE

Pur si simplu nu am somn dupa asa un meci si asa o rasturnare de scor ca cea din meciulde azi GAZ METAN MEDIAS-CFR CLUJ  SCOR 3-2.Sincer sa fiu la repriza a doua nici nu m am mai uitat din superstitie.Mare mi-a fost bucuria cind s-a intors baiatul meu de la meci si mi-a spus ca a batut Gazul,imediat am intrat  pe GSP si am vazut golurile .Am vazut un ERIC,in mare forma asa cum era cind l am numit ERIC de MEDIAS,cei ce urmaresc blogul isi aduc aminte si mai ales el cred ca isi aduce aminte.De data asta cred ca si-a meritat complet denumirea data de mine.Edrept ca acum citeva zile am avut unele divergente dar dupa cum spuneam si atunci si ii reaminteam ,cind joaca bine il laud cind joaca rau il criticam.Nu credeam dar acum incep sa sper ca GAZ METAN MEDIAS ARE MARI SANSE SA JOACE IN EUROPA LIG   SA DEA DOMNUL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu