duminică, 8 ianuarie 2012

Cristian Pustai blogger model

Dragii  mei ieri in sala de protocol de la Traube, a avut loc primul blogmeet din acest an.Dupa ce ne- am pupat si ne-am povestit fiecare cum am petrecut sarbatorile de iarna si ce nazbitii am mai facut,am trecut la lucruri serioase..Nu am sa va incarc cu termeni tehnici pe care nici eu nu ii stiu pe toti, despre blogging,ci voi vorbi putin despre cel care este un renumit antrenor de fotbal,excelent prof de mate si de curind a intrat in familia noastra a bloggerilor.Sper ca v-ati dat seama ca e vorba despre domnul Cristian Pustai.In momentul in care am auzit ca se va apuca de blogging,am crezut ca va fi un moft,dar primele postari efectuate pe blogul personal au fost pur si simplu o incintare.Cu fiecare ocazie cu care ma intilnesc cu acest domn ma face praf,nu imi vine sa cred la cite se pricepe si chiar ma intreb daca exista ceva la care nu s-ar pricepe sau nu ar face fata cu brio.Binenteles ca am discutat si despre fotbal,despre Eric despre Pirvulescu si despre Gaz Metan,dar fiind discutii private ramin intre noi.Pentru cei care sunt curiosi sa citesca ce postari pline de sensibilitate are domn profesor ii indemn sa intre pe blogul lui personal,nu veti regreta.Mai jos postez o poza foarte calda de aseara de la Blogmeet unde apare impreuna cu scumpa lui sotie ,o blogarita si voluntara foarte de succes si o bloggerita mai tinara.

Un comentariu:

  1. :), a fost o intalnire reusita, sper sa reusim sa facem lucrurile pe ca ni l-am propus:)

    RăspundețiȘtergere