sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Torje al meu

Mulţi mă vor critica pentru al meu ,spunând că e deja un bun naţional,dar vreau să vă spun că eu am fost unul dintre cei ,care l-au apreciat incă de când juca la Timişoara.,Când a venit la Dinamo m-am bucurat nespus că vom avea un urmaş demn al numărului 7 al lui Florentin Petre şi nu m-am inşelat defel.Nu numai că a confirmat la Dinamo, dar a ajuns om de bază şi la naţionala şi acum a ajuns să fie lăudat de cei de la Guardian ,renumitul ziar englezesc, cu orientare sportivă. După forma bună aratată la Granada şi la naţională nu m-ar mira ca în iarnă să ajungă la o echipă de top.Să-i urăm succes şi la cât mai multe goluri.
Linkul articolului http://www.sport.ro/nationala/torje-e-asteptat-in-premier-league-l-a-innebunit-pe-omul-ala-l-a-alergat-rau-englezii-anunta-o-echipa.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu