luni, 11 martie 2013

Se apropie

Dragii mei,tot mai aproape sunt cele două zile importante din viaţa fotbalului românesc şi anume întâlnirile cu Ungaria şi Olanda ambele în deplasare .Dacă la meciul de la Budapesta nu îmi fac probleme că îl vom cîştiga ,dacă Piţurcă va băga cei mai în formă jucători pe posturi,la cel de la Amsterdam ,mă gândesc ca o condiţie pentru a cîştiga, ar fi ca eu să fiu pe stadion ,ca urmare a cîştigării premiului celor de la City Insurance,despre care veţi afla mai multe la http://www.cityinsurance.ro/ şi la  http://blogalinitiative.ro/ .Cât sunt de bolnav şi mi-ar fi foarte greu să mă deplasez până la Amsterdam aş face acest efort pentru a incuraja echipa noastră naţională şi dacă vă uitaţi pe pagina mea de FB veţi vedea că dau pronosticuri exacte gen Turcu câştigă X factor sau că Cezar merge la Malmo .Dragii mei fotbalişti vă rog să vă daţi sufletul pe teren şi să nu uitaţi nicicând, că o ţară întreagă aşteaptă să îi faceţi fericiţi,În imagine aveţi oraşele unde se vor disputa meciurile de la Cupa Mondială Brasil 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu