vineri, 6 ianuarie 2012

Corect sau imoral?

In ultimele zile toate ziarele comenteaza despre transferul lui Pirvulescu la Steaua.Un transfer normal al unui jucator tinar de la o echipa de mijlocul clasamentului ,Gaz Metan Medias la Steaua, o echipa cu pretentiii,care joaca in primavara europeana,deci care are nevoie de intariri.Asa ar fi sunat stirea daca fotbalistul nu ar fi gresit moral zic eu prin circul mediatic pe care l-a facut inainte legat de afinitatea lui pentru Dinamo,pozind chiar in tricoul oferit de galeria ciinilor.Atitia alti jucatori care simpatizau cu o echipa au refuzat oferte mult mai generoase si au refuzat sa se transfere tocmai la rivala.De ce nu recunoaste, ca conducrea clubului nu a vrut sa il dea la Dinamo ?Sa nu se supere pe mine ,dar exact cum spune si Emeric Ienei a fost imoral ce a facut.E ca si cum un fan al muzicii sustine sus si tare ca e rocker innascut si peste o secunda asculta manele.Nu cred ca s-ar putea asa ceva ,mai bine nu ar mai asculta muzica ,decit sa faca asa ceva.Multa lume zice ca e tinar si ca a pleact dupa bani ,ceea ce poate fi adevarat,dar nu trebuia sa faca acel tam-tam cind nu stia sigur ca va merge la Dianmo.Stiu ca multi ma vor ataca cum .am patit cind l-am avertizat pe Eric sa nu plece de la Gaz Metan Medias si uite ca am avut dreptate,aproape mi-au blocat pagina de facebook,acum ce mai zic,ca am avut dreptate.Nu am nimic cu fotbalistul ,ba ii urez succes,dar sa nu uite ce a facut si daca nu va reusi la Steaua sa nu uite ca si-a facut-o cu mina lui.

http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/parvulescu-criticat-de-un-simbol-al-stelei-a-gresit-nu-e-bine-daca-zici-ceva-si-pe-teren-joci-altceva-9131104

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu