marți, 1 noiembrie 2011

Ziggy Marley,pe motor prin Africa.

Poate multi se intreaba ,ce vrea asta cu fiul lui Bob Marley,in blog de sport? Dupa ce veti citi interviul luat de Cristina Bazavan,una dintre cele mai bune blogarite ale tarii, va veti lamuri.,Pe mine m-a impresiomat atit de mult incit am hotarit sa il postez si sa va las pe voi, sa il cititi in linkul de mai jos .E vorba, de calatoria pe motocicleta prin Africa a clor trei fii ai lui Bob Marely,care poveste va fi transmisa si pe Discovery din 2 Noiembire.Deci sper  sa va dati seama ca, nunumai petru ca imi place cum cinta Bob Marley si e vorba depre cei care incearca sa ii duca mai departe opera,dar au si strabatut Afica pe motociclete.Sper ca doaman Bazavan sa nu se supere pe mine ca am vorbit despre articolul publicat de dinsa fara sa o intreb,dar fiind voie sa il share-uim eu am ales sa  fac acest lucru pe blogul meu de sport.

http://bazavan.ro/2011/10/ziggy-marley-despre-familie-datorie-educatie/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu