luni, 7 noiembrie 2011

A- 7- A

Nu am mai scris demult despre bascet,cu toate ca am promis Nu stiu de ce nu am fact-o pina azi ,dar asta e, ,poate ma gindeam ca e doar inceputul campionatului si inca nu prea conteaza rezultatele,sau poate ca erau prea concludente rezultatele,nu stiu.Azi insa m -am hotarit sa scriu din nou, despre echipa mea de suflet care in acest an spulbera tot ce prinde,Ultimul succes este cu atit mai important cu cit a fost derbiul judetului si deci au contat mult si rivalitatea dintre cele doua echipe ale judetului nostru,GAZ METAN MEDIAS SI CSU ATLASSIB SIBIU.Meciul s-a terminat cu scorul de 95-86 in favoarea noastra a celor din Medias si a fost momentul in care multumeam in gind celor ce au reusit sa construiasca Sala Sporturilor din localitate.Prin darea ei in folosinta, ,pentru prima data in acesti ani, a putut Mediasul sa demonstreze ce iubire baschetbalistica exista in micuta urbe de pe Tinava Mare.In tinerete si adolescenta eram tot timpul nervos, cind vedeam ce valori baschetbalistice cresc in Medias si au fost nevoite tot timpul sa plce la Sibiu, Cluj, Timisoara sauTirgumures din cauza unei sali pe masura valorii lor si iata ca acum se vede valoarea .Anul trecut au cistigat Cupa Romaniei si au fost la un pas de finala campionatului.In acest an, ne dau sperante mari, la cistigarea in premiera de ce nu a campionatului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu