duminică, 13 noiembrie 2011

Hai la tenis cu Andreea Rosca

Hai la tenis Recent am invatat o lectie de viata. Sunt foarte bucuroasa ca am invatat-o de la o varsta frageda si, astfel, voi avea mai mult timp sa o aplic. Am invatat ca o echipa inseamna mult mai mult decat un singur individ. Am mai invatat ca “valoarea” are valoare si este apreciata. Vreau sa transmit si eu aceasta lectie mai departe. Vrau sa fac parte dintr-o echipa care va ajuta si alte diamante sa straluceasca. Romania. Noiembrie 2011. 19,000,000 de locuitori (dupa recensamant, probabil ca se va sti o cifra mai exacta). Numarul sportivelor care apar in clasamentul national la categoia 10-12 ani, tenis: 244. Asta inseamna putin peste o fata la fiecare 100,000 locuitori. Si la baieti cifrele sunt asemanatoare. Am vorbit atat cu antrenorul cat si cu colega mea de antrenament, Bianca Mihailescu. Ne-am gandit sa punem si noi umarul si sa incercam sa crestem putin acest numar. Chiar si un copil daca vom reusi sa atragem va fi un castig. Poate va fi noul Federer. Sau noua Sharapova. Ne-am gandit sa organizam o serie de evenimente la care noi, sportivi de performanta, sa initiem gratuit in tainele tenisului, sub indrumarea unor antrenori profesionisti, echipe de prichindei. Rachete, mingii si terenuri – din partea casei. Si buna dispozitie. Va trebui sa aduceti doar elevii iar noi ne vom ocupa de restul. A, si sa nu uit. La sfarsit, parintii care vor sa vada daca stim sa jucam tenis cu adevarat, sunt asteptati pe teren la un meci amical. Primul eveniment va avea loc in Bucuresti, duminica, 13 Noiembrie in zona Piata Crangasi. Va incepe la orele 12:00, se va desfasura simultan pe doua terenuri de tenis acoperite si va fi compus din doua sesiuni de antrenament a cate o ora fiecare plus inca o ora de meciuri amicale intre noi sportivii si parinti. In cazul in care vom avea succes si prichindeii vor dori sa participe la o noua lectie, vom fi mai mult decat bucurosi sa mergem mai departe. Vreti sa vedeti daca copilul Dvs are inclinatie catre tenis? Nimic mai simplu. Trimiteti un email cu varsta si numele lui pe adresa RoscaAndreea99@yahoo.com si aduceti duminica, 13 Noiembrie, copilul la antrenament. Vreti sa vedeti daca stilul Dvs. de tenis va poate ajuta sa tineti piept unor jucatoare profesioniste de 13 ani? Trimiteti un email cu varsta si numele Dvs. pe adresa RoscaAndreea99@yahoo.com si veniti duminica, 13 Noiembrie, la meci. Singura conditie obligatorie este ca toti cei care doresc sa se antreneze sau sa joace sa fie echipati intr-o tinuta adecvata sportului. Cu drag, Andreea

Am postat exact ce a sris Andreea Rosca ,despre care  postam acum citeva saptamini ,despre strigatul ei de deznadejde de atunci.Iata ca a fost ajutata si in semn de recunostiinta acum ea vrea sa dea lectii de tenis gratuite.Felicitari dragei noastre fetite ,are doar 12 ani ,dar iata ca stie sa multumeasca celor care au sprijinit-o.Postarea am facut-o direct de pe pagina ei de Facebook,sper sa nu se supere.Iata ca si un copil de 12 ani stie sa dea inapoi ceea ce a primit,cu multa dragoste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu